Du måste vara inloggad för att få kommentera
Stängd för fler kommentarer
Timrå kommun vill ta del av synpunkter, förslag och klagomål inom våra ansvarsområden och verksamheter. Att få synpunkter på vårt arbete hjälper oss att utveckla verksamheten. Här har du som vårdnadshavare eller elev rätt att lämna in dina synpunkter och klagomål om det är något du inte tycker fungerar.
Om du har klagomål eller synpunkter på Timrå kommuns ansvarsområden inom utbildning och förskola hoppas och vill vi att du framför dem direkt till oss. Via e-tjänsten "Synpunkter och felanmälan" lämnar du synpunkter eller klagomål som rör utbildning och förskola.
När någon lämnar in ett klagomål finns en rutin för hur detta handläggs. Här kan du läsa om arbetsgången från inlämnat klagomål till återkoppling.
När ett klagomål kommer in till barn- och utbildningsförvaltningen registreras detta och överlämnas därefter till förvaltningens ledningsteam för handläggning. I ledningsteamet ingår förvaltningschef och biträdande förvaltningschefer.
Inom tre veckor ska en återkoppling ske, förutsatt att klagomålet inte är inlämnat anonymt. Detta svar registreras och anmäls tillsammans med klagomålet vid kommande sammanträde i barn- och utbildningsnämnden.
Kontakt
Länkar
Lägg till relevanta länkar här
Sidan uppdaterad
Kontakta oss
Telefon: 060-16 31 00 (växel)
E-post: timra.kommun@timra.se
Timrå kommun
Köpmangatan 14
861 82 Timrå
Organisationsnummer: 212000-2395
Kommunhusets öppettider: 08.00-16.30 (lunchstängt 12.00-12.45)
Kommentarer